sweetflower

Alla inlägg under november 2010

Av felicia - 19 november 2010 17:48

nu blir det en nice eller bajs


  


1. den nya designen på min blogg


2.simma


3. guldfiskar


för mig blir det nice på allting ;D

men nu ska inte jag slösa eran tid med att skriva skit nu får ni kommentera


ska straxs lägga ut min önske lista för i år 


hade bra kexchoklad

Av felicia - 14 november 2010 20:07

hej har just kommit hem från maggan men en ny hemlig grej!!!

nu tänkte jag visa en bild jag har rediskerat(stavning) på picnik här är bilden



före

 egentligen är det inget fel på bilden men här är i allafall rediseringen  

  

tycker att den fick en väldigt spök lik effekt  kommentera vad ni tycker om den hära rediskeringen


sorry för dålig uppdaterign 

hare bra kexchoklad

Av felicia - 11 november 2010 17:57

tja alla nu sitter jag och håller på med elfyourself och glitterfy det är så kul nu låter jag så knäpp men jaja har inget att skriva om sorry för den dåliga updateringen ja det blev ett kort inlägg men jaja det får ni leva med ska lägga ut  lite bilder snart  har en sån himla lust att springa runt med kammeran


hare bra kexchoklad

Av felicia - 4 november 2010 07:32


den bästa låt jag har hört tror jag.dom hade den på konståknings uppvinsningen då tycket jag om låten

sen i går så kolla jag på maggans spotify lista och undra vad det var för låt som hete zombie så jag spela den  och bara yes sen så sa jag det till pappa att jag lysnna på spotify på zombie då sa han den skivan har vi så jag har lakt in den på men nya mp4 (bilder kommer snart) så nu kan jag inte lyssna på något annat  videon är lite konstig men jag gillar låten det bästa är vid  3.07   BÖR LYSNAS PÅ

Av felicia - 3 november 2010 13:28

hej alla härliga onsdags gryn!!

nu ska jag visa en kategori som heter mix match

jag väljer en tröja maggan väljer en underdel sen väljer jag en assesoar (stavning)sen väljer hon ett läppstift eller läppglans

sen byter vi fast jag väljer en ögonskugga och men får inte titta på vad den andra väljer  sen byter vi till nästa outfit ja så här blev det den här gången..


  min outfit blev inte så dum

betyg:9 av 10

    maggans blev FUL men om man tar en annan kjol kanske det blir bättre men vi årkar inte prova nu man blir så lat när det rengnar :(

betyg:2 av 10


ja nu ska vi hitta på något annat skojigt


hare bra kexchoklad

Av felicia - 3 november 2010 08:08

japp det här är det 20 de inlägget på sweetflower .ganska tråkigt men endå jag vet inte vad jag ska skriva om:(


nu kom jag på det igår hade  jag träning men klantiga jag hade glömt bort det så kl halv fem- fem  så kom jag på det men då var träningen slut xD


ja i dag ska jag bara ha tråkingt om det blir inte bätre av att seja att det är lov för om fyra dar är lovet slut  men jag får leva livet ett tag nu


to my friends: är det några som har lika tråkigt som jag ring till mig!!!


kommer upp lite mer sen just i a i går kom senaste numret av julia med tema party! tror att jag ska ficksa ett party snart


hare bra kexchoklad


Av felicia - 2 november 2010 16:53

hej i dag har jag haft tråkit nu kom jag från affären där köpte jag följande_


      


ja nu vet ni vad jag köpte till pappa (hubba bubba till mig förstås)

ja jag tror att jag ska prova marabou sensation caramel crisp eller cookies cream i helgen ja nu vill jag hälsa er en fortsatt trevlig kväll

Av felicia - 2 november 2010 12:22

hej nu ska jag göra nice eller bajs som jag har haft tidigare till er som inte har sett min förra blogg ska jag berätta vad det är så här gör man: jag kommer lägga in tre altenativ som ni ska seja vad NI tycker det du gör är att skriva ert svar i kommentars fältet men behöver ni inte göra  nu kör vi




  



1: GODIS


2: POPCORN


3:CHIPS


nu får ni kommentera men bara EN röst per person det är en undersökning



hare bra kexchoklad



Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards