sweetflower

Alla inlägg under mars 2011

Av felicia - 26 mars 2011 07:19

nu vill jag ut och cykla!!! asså vi ska ta fram våra cyklar i dag så då jag älskar det nu har jag inte så mucket att skriva men jag har gjort en ny nagel design inspererad av den här videon 


ganska mycket min still



kommetera!!

Av felicia - 23 mars 2011 16:43

   

heey

asså nu kan min feber dra åt pipsvängen JAG ÅRKAR INTE MED DET MER!!!

asså hade nästan ingen feber i går och efter maten i dag hade jag  37.9 asså vad är det här nu har jag på gränsen till feber. Om jag inte har feber i mon ska jag till skolan men vi får se då.asså jag har världens trökigaste hosta och snorrig men med ett ton när spray och 10 liter hostmedicin  går det nog bra...

nu ska jag spela sims var så länge sedan. ses


Av felicia - 21 mars 2011 06:53

hej klockan är ändast sju men vad gör man om man inte kan sova då?

i går hade jag avslutningen på konståkningen och jag åkte program när jasg kom hem hade jag 37.9 graders feber kul...


så jag får vara  hemma i dag men det är ju så tråkigt här kommer en snygg outfit som jag gjort alldeles nyss här är den


       


alltså älskar den särskilt tröjan och shortsen men man kan ju ha vanliga shorts också men jag gill anorlunda saker och färg  :)


nu ska jag ta pempen  men vi ses


Av felicia - 6 mars 2011 17:04

har just kommit hem  från en liten promenad med mammi och daddy för att hämta brosan hos en kompis.i mon börjar skolan efter lovet    

men jag harhaft ett underbart lov


har fått en låt i huvudet så nu får ni höra den ni som såg på melodifestivalen har hört den :)


  älskar den vad tycker ni nice eller bajs


Av felicia - 4 mars 2011 19:18

med en ny blogg design vad tycker ni nice eller bajs i mon är det lördag och på måndag börjar skolan igen efter en veckas lov  

nu ska jag  ståda klart mitt rum men vi syns i mon


ses

  

Av felicia - 4 mars 2011 15:30

var ett tag sen nu men nu kommer den.detta är ett tidsinställt inlägg för jag kanske inte hinner med det för jag ska kanske vara med alva men här är nice eller bajsen.




1:lady gagas nya låt born this way


2:le kids låt oh my gud


3:katy perrys låt teenage dream


nu får ni nica och bajsa ses

  

Av felicia - 4 mars 2011 10:45

ne men jag känner mig som en i min nya klänning som jag skrev i förra inlägget fick den förra veckan men har glömt att visa den men här är den     

älskar rosetten fram finns även två band så man kan knuta en rosett på ryggen:) om ca 45 min ska jag gå till biblan och äta med mummi och sen på en teckna manga kurs passande med en japansk klänning då.just det ja om 54 dar fyller jag 12 år!ska göra en nice eller bajs när jag kommer hem och i kväll kommer det en liten överraskning!!




Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards