sweetflower

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia - 28 januari 2011 18:33

hej nu är det freda kväll och nu är det helg

nu ska jag skryta lite men jag fick alla rätt på engelska förhöret i går (stolt)

nej men i mon ska jag och shoppa med farmor ska köpa solbrillor med mera


ja nu ska jag ha en frågestund alla frågor är välkomna avslutas när jag får tillräckligt med frågor.så ståll på

ska prova att göra en videoblogg också!

nu ska jag göra en nagel lookses snart

  




mmmmmm


ses





Av felicia - 23 januari 2011 08:31

hej ville bara vissa ett par sjukt snygga race marine skor som jag köpte på sckendand (stavning) här är dom   

älskar dom

köpte galjar också men tog ingen bild ja hade bra kexchoklad

Av felicia - 22 januari 2011 16:50

hej nu håller jag på att peppa mig själv att städa klart rummet men det går inte.  

nej nu ska jag ge mig nu ska jag göra klart

här är lite tips på hur du peppar dig själv:


brukar du lyssna på musik när du inte städar bra då stänger du av och sejer jag sätter på om jag städar samtidigt


funkar man blir så frustrerad av att inte få lyssna så man ger med sig 


men on man inte brukar lyssna så mycket på musik finns ett annat set

börja med det minsta.  typ bädda sängen sen tar du resten.nunär du är klar med städningen unna dig själv en överaskning

te.x

godis

en läs tid

bad/duch



ja nu har ni lite tips inte så jätte bra kanske men ändå nu ska jag städa klart

   


hade bra kexchoklad


Av felicia - 10 januari 2011 10:30

hejsan nu är jag här igen och har det bra jag är nämligen barnvakt åt 2 små skitar :)

ja idag ska jag vara med singoalla och ha fun

nu har jag inte så mycket att seja men  det gör npg inget ska ringa singoalla nu men vi ses snart

Av felicia - 7 januari 2011 17:24

hej allïhopa


ja i dag har jag och alva varit på kupolen och shoppat i 3-4 timmar jag fick med mig fem saker som  är sååååååå jag (tycker jag) ja nu kommer bilderna


 


strumpor kappahl 80 kr    tröja kappahl 99 kr (maggan har en också) 


tröja lindex 99 kr

    

linnen cubus 2 för 99 kr köpte två men tog bara bild på ett av dom

 

diadem kicks  15 kr

ja det var det jag la upp dom på en gång så jag inte glömmer av det jag älskar allt ja det var det de så nu behöver jag inget mer på ett tag (hoppas jag ) ja nu ska jag inte göra så mycket men vi ses sen


hadebra kexchoklad



Av felicia - 6 januari 2011 21:53

hej nu hade jag tänkt visa det jag köpte när jag och singo var och shoppa.detta fick följa med hem :

hårnålar lindex 10 kr  nagellack cubus rosa nr:190      allroundlack nr:182  2 st för 30kr  läppglans cubus :19kr  bak 

fram lindex 179 kr ja det var det ja i mon ska jga och alva ta bussen till borlänge och shoppa (kanske inte så o väntat) ja men då blir det nödvändiga saker (och onödiga ochså  )  nu ska jag sova får inte missa bussen i mon den går klockan 12.10 men det går nog bra.ni kanske har märkt att jag bara skriver inlägg på kvällen pga att jag har mycket att göra och hinner inte och så på kvällen sitter man med datorn i knät och pustar ut nej nu ska jag försöka sova har hittat lite kläder som jag gillar men det har kommit ett problen jag har present kort på kupolen men är jag har hittat en snygg tröja /blus så går inte ptesent kortet att använda  för affären vill inte ta det men det gör inte så mycket den kostar bara 99 kr nej nu har jag ont i fingrarna hej då

Av felicia - 2 januari 2011 21:16

hej !!

nu håller jag på med en ny design till hela bloggen den ska bli lite profsigare  :)

ja så nu ska jag kolla lite saker jag ska ha i min header blir lite smått och gått, men nu vill jag seja sorr för att jag inte har lagt ut så mucket inlägg nu för tiden bland annat så ska ni få köpen jag köpte när jag va med singoalla och någon bild från ny år. och så vill jag seja gott nytt år i efter skott (bettre sent än aldrig) ja i mon ska jag dra ner till stan med alva och kolla lite. men det blir lite tråk shopping ska köpa nya vantar för mina  syskon har slarvat bort dom så då blir det nya. just ja jag har fått en ny vinter jacka älskar den. ja nu har jag skrivit så mycket man ska skriva ungefär i varje inlägg. hej då

       

hitta de lite skojiga bilder i arkivet nu ska jag lägga mig hadebra kexchoklad

Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards