sweetflower

Alla inlägg under december 2010

Av felicia - 27 december 2010 16:52

hej nu är det snart kväll men det gör ingenting :)

nu sitter jag och mumsar på lite kinder friend bueno ganska gott

här är dagens outfit

  


fotograf :ida min syrra

model :jag

den rosa/hallon röda  koftan köpte jag i går i kupolen på mellandagsrean

 gud man blir yr i huvudet av att gå där men en sak fick följa med mig hem ett riktigt kap endast 75 kr!!!

 på torsdag då blir det shopping med singoalla

nu ska jag ficksa naglarna

ses hade bra kexchoklad


Av felicia - 25 december 2010 10:58

god jul allisammans vad har ni för er det vet jág ju ni läser min blogg jag är så kul.har eran jul varit bra det HAR MIN VARIT för jag fick massa bra grejer är alla saker


                          


ja det var mina saker det

glömde ta kort av tuch pennorna men orka fick en kläning ochså  men har inte hunit tagit kort ännu  hoppas eran jul vari tok  eller super

älskar att ha en egen dator nu love kommer upp en jul outfit sen innan vi ska åka till mammas släkt

fortsatt trevlig jul helg


Av felicia - 21 december 2010 12:11

nu är det LOV!!!!

å jag älskar lov

jag inleder lovet med att bjuda på en låt en japansk (typiskt mig !!)

 här är den


love this song kanske inte så bra kvallite men ändå


ja det var det hare bra kexchoklad

 och ha ett bra jul lov till alla som har fått det


Av felicia - 20 december 2010 16:08

hej lite sent men ändå


  


*Laptop (roligare att blogga och ingen stör)

*presentkort ( bl. stardoll, stadium så jag kan köpa en baddräkt)

*sesongskort singhallen

*smycken

*klocka (armbandsklocka)

*pengar

*så teknar du manga +så teknar du mera manga

*penor

*cenitlera

*mobil samsung S5230

*kläder



ja det var årets önskelista det är lite sent men ändå


ja nu ska jag strax om en timme till skolan och ha sen lucia det blir kul:)

det blir ännu roligare om man tänker att i mon efter skolan så är det 2 dar kvar till jul och LOV!!!! ja nu vet jag inget mer att seja kommer en bild på minjul outfit i mon eller i kväll.

grejerna jag önskar mig är inte i ordning


hade bra kexchoklad

Av felicia - 18 december 2010 12:01

hej alla ni då på andra sidan skärmen


   känner mig inte så seriös just nu men jag vet inte


ja  nu ska jag försöka att blogga lite mer än den närmsta veckan

 nu ska jag gå ner i källan och leta efter mintomteluva och julstrumpan jag sydde föra året (suger på att sy sömmarna blir altid snea gillar mer träslöjd men nu är det slut för i år)ja men en lite bild kan ni få iallafall en på mig och en bild av någon annan

   


första nilden är tagen i går kväll inann jag tappa en tand    (hatar lösa tänder!) ja nu ska jag dra nir i källan



ps varför sätter dom "caps lock" knappen brevid a det blir ju fel hela  tiden det räcker med att man kommer åt knappen så blir det fel


kommer upp min önskelista för i år ochså glömde att publicera den :)


hade bra kexchoklad 

Av felicia - 2 december 2010 18:25

  


2 december blir en liten typ dikt eller hälsning ;)

just ja jag har skrivit en jul-dikt i skolan på engelska som får bli dagens


The fire are light

at the black night

the christmas tree

get i am free

i will eat toffee

but don`t drink coffee



är riktigt nöjd men nu ska jag göra lite annat

sorry för att det inte har kommit upp några bilder på mig på sistone men min kamera är spår lös försjunen!!


men så fort jag hittar den ska ni få lite bilder:D


hade bra kexchoklad




Av felicia - 1 december 2010 16:49

  


hej hej i dag är det just det 1 december!!

varje dag dag fram till julaften ska jag skriva en speciel sak eller skriva en sak här på bloggen

här är dagens som är en dikt:

1 december


idag är det bara 24 dar kvar till den dan vi vill ha

för i dag är det bara jag som e glad!



Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards