sweetflower

Alla inlägg under februari 2011

lov

Av felicia - 27 februari 2011 07:46

hej nu har lovet börjat:)

jag har varit lite dålig på att updatera men jag ska visa en tröja som jag har köpt och en klänning jag fick av mammsen men nu får ni en bild så länge för nu ska jag äta sen dra till träningen typ ska göra en nice eller bajs sen  ses

  

Av felicia - 20 februari 2011 13:44

har just gjort ett kollage med en snygg outfit här är den 


  


blev med lite vår mode insperation  kläderna är från:

tröjan:kappahl teen girls

shortsen:hm

armbanden:hm

väskan:hm

skorna:hm


ja jag tror att jag ska köpa shortsen,armbanden,tröjan och ett par liknande skor (eller samma). nu ska jag hitta på något kul  ses

Av felicia - 17 februari 2011 16:51

hej alla nu har jag tråkigt och inget att göra så jag bloggar lite.  ska nog dra ner till stan och kolla om ma kan köpa fudge så gott älskar polka fudge och choklad fudge!!

ska kolla om maggan följer med  


smset men om vi ska hitta på något så måste det bli efter jag varit lite barn vakt till mina syskon ses snart

Av felicia - 12 februari 2011 09:59

hej nu ska ni få dagens att göra lista

  • blogga
  • damsuga
  • baka kladdkaka till mamma
  • ringa polare
  • städa Rebels bur
  • videoblogg!!
  • so/engelska läxan

det var dagens att göra lista nu ska jag göra någon slags videoblogg eller nail eller nåt



Av felicia - 9 februari 2011 09:07

heja alla friska och glada invånare på jorden.till er sjuka också

ja idag blir det ingen skola,ingen träning jag är försyld  !

jag ska alldeles strax göra läxan till i mon o läxan till måndag men jag har ju hela dagen på mig så jag behöver inte stressa.vad brukar ni göra när ni är sjuka?

jag brukar kolla på tv dator och rita samtidigt   

nu ska jag strax sätta på tv och mysa man det är ju så tråkiiiiiingt.ja nu ska jag sluta skriva men det är ju ändå ingen som läser det nu tror jag för alla andra är ju i skolan.tror jag ska sätta på en bra film och inte göra någonting  på flera timmar.tack och godnatt 



Ps(ska inte sova) gud vilket trökingt inlägg


Av felicia - 6 februari 2011 12:30


hej alla hoppas ni vär vakna nu .

ja runt två så ska jag,mamma och simon till bussen och åka till borlänge till morfar och äta mat.här är dagens outfit


  

bilden blev sned men det får ni leva med

nu ska jag mumsa på mitt godis vi ses


ps vad tycker ni om den nya designen jag tycker att det ser lite mer profsigt ut


jag glömde seja en sak datorn kommer följa med till morfar för min moster ska lägga in lite musik så jag skulle ta med jag tar med den så jag kommer att vara uppdaterad och självklart  följen kameran med


Av felicia - 5 februari 2011 22:07

hej nu vill jag bara lägga upp ett klipp från le kid i melodifestivalen som jag gillar låten den är så typisk mig http://svtplay.se/v/2318091/melodifestivalen/le_kid_-_oh_my_god?sb,k151375,1,f,-1  ja jag vet inte hur man lägger in klipp från svt om någon vet hur man gör komentera då inlägget.hade tänkt vänta tills i mon men kunde inte hålla mig ja ni som inte såg melodifestivalen titta på klippet det är sjukt likt mig.gillar muffinsarna/cupcaksen i slutet  ja nu ska jag lägga mig men vi suns i mon efter (eller före) träningen



Av felicia - 5 februari 2011 17:14

hej halloj nu är den snart kväll och melodifestivalen.ska ni titta?

det ska nog jag och äta godis.yummiyummi

snart ska vi äta tacos

nu ska nu få en liten outfit bild

här är den


  

vitt linne:hm

tunika:fått av mamma hm

shorts:hm

strumpbyxor:lindex

rosa kofta:hm

halsband:glitter


ja det var dagens outfit

nu ska jag strax äta skriver mer sen .

Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards