sweetflower

Alla inlägg under maj 2011

hej

Av felicia - 21 maj 2011 12:09

hej nu var det ett tag sedan sist.

i går var jag och mamma i falun och shoppa. men vi hitta inte så mycket så vi åkte till kupolen när dom stängde i falun.där blev det mer shopping .ska visa lite bilder sen på allt jag köpte men det ska jag göra sen ska ringa alva nu men ville bara seja


   så nu ska jag äta och riga alva



    gammal bild


bye bye

Av felicia - 3 maj 2011 07:59

                                 FRÅGESTUND


solar,badar och äter glass med kompisar på stranden

eller

shoppar och fikar med kompisar?


svar: jag tycker båda är lika roliga men om jag måste välja så blir det nog solar.badar och äter glass med kompisar på stranden



hur länge har du haft blogg?

är detta den första blogg du haft?


svar:jag har haft denna blogg sen  augusti,oktober ungefär

detta är inte den första blogg jag haft jag har haft andra som det inte går så bra för.


vad gör du på fritiden?


svar:jag åker konståkning,simmar och är med komppisar på fritiden


hoppas ni blir nöjda med svaren

Av felicia - 1 maj 2011 08:10

nu är jag 12!

nu når jag blivit ett år äldre så tänkte jag blogga lite mer typ minst ett inlägg varje dag för nu ska det gå. i dag tror jag inte att det blir så mycket i dag .kanske skulle till kupolen och byta ett par shorts som är för stora och en platt tång som är lite förliten .nu ska ni få lite intresantare inlägg.funderar på att skapa en nu kategori  typ funny by bunny      .                            tror att jag ska typ skriva bunny eller sunny bunny istälet för felicia det låter så tråkigt med felicia. så nu kan jag visa  min nya outfit med grejer jag fick i går :)


 


t-shirt:ed hardy (ingen anning om den är äkta eller inte men det spelar ingen roll :))

svart jacka:adidas (vet inte om den här är äkta eller inte )

shorts: hm  (inte dom jag ska byta )

ni ska få se en bätre bild på jackan sen.

just ja jag fick ett berlockarmban +3 berlocker av min morfar och min moster


  dålig bild men det gör inget

det i mitten är en snäcka om ni undrar och det rosa ett hjärta


ses //bunny    



Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards