sweetflower

Alla inlägg under april 2011

Av felicia - 24 april 2011 13:53

nu är jag med singoalla och vi har varit voch fotat lite gran så nu får ni se lite bilder


        

 nu ska vi bara vara och ha det bra ses

Av felicia - 23 april 2011 10:01

nu är det påsk och bara en vecka kvar tills jag blir 12:)

så glad påsk.jo just det på måndag ska jag och min syrra åka med finlandsfärja.kul kul.  så jag blir borta till onsdag.på torsdag ska och min syster på en aktivitetsdag som kören jag går på har ordnat. och på lördag fyler jag år men jag ska försöka blogga lite iallafall på torsdag och fredag. nu får ni en påsk bild som får bli vecans tema

        




GLAD PÅSK



Av felicia - 13 april 2011 17:08

nu har jag kommit på en skit snygg vår/sommar  outfit här är den



       




tänk att ha den en sommar dag med linnet inståpat i shortsen.linnet har jag men det andra ska jag önska min i fördelsedags present nu ska jag göra lite läxor


ses


Av felicia - 12 april 2011 20:56

japp

 nu ska det bli en fråge stund så skriv frågor om allt som rör himmel och jord till mig senast 19 ska din fråga/frågor vara inne så kom igen

 

Av felicia - 9 april 2011 09:52

hej nu är det 9 april pch om exakt 3 vecker fyller jag tolv!!

gör inte så mycket just nu men det ska nog jag ändra på.ska kolla med alva om vi ska hitta på något.kommer lite bilder med vår tecken senare i dag så håll ut.längtar till  alla kiosker börjar sälga kul glass då vet man att det är snart  sommar. ska börja med veckans tema så här är veckans tema


                                PENNOR



ses 



Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards