sweetflower

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av felicia - 3 oktober 2010 20:21

 det här är mitt tävlings bidrag för att vinna en iphone 4 vad tycker ni om den   på den här sidan finns tävlingen

http://pierrerobert.feber.se/ 



Av felicia - 3 oktober 2010 19:57

hej då mina söta läsare jag ville bara seja god natt men vi ses igen i morgon innan skolan jag tänkte visa en bild av mig innan jag ska sova för ganska länge sen  so sweet dream


  

Av felicia - 3 oktober 2010 13:25

hej! jag tänkte visa lite bilder jag har tagigt den senaste tiden  här är dom:

                       

hoppas att ni gillade bilderna. själv blev jag väldigt nöjd ses sen




Av felicia - 3 oktober 2010 11:45

hej nu är det dags för mitt första inlägg då. jag heter felicia är 11 mode intereserad m.m .här på min blogg sweet flower kan du läsa om mode,smink. min vardag och mina aktiviteter.jag hoppas att då inte trötnar på min blogg.jag ska lägga ut minst ett inlägg om dagen så det finns altid något att läsa om. jag tänkte bjuda på ett dagens outfit så ni har lite att titta på  bilder som jag har tagigt kommer att komma upp under dagen     hoppas ni gillar mitt outfit en sak till istället för att det ska heta "outfit" skulle jag vilja ha ett annat ord så kom gärna med förslag     have a nice day

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards