sweetflower

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av felicia - 30 oktober 2010 08:38

hej vad ska man seja alltså mitt liv håller på att för ändras fulständigt musikstilen

klädstilen ja jag vet inte vad jag ska ta mig till nu lyssnar jag på rock va i hela friden händer.kläderna ja förut gillade jag allt med rosetter och annat gulligt men jag vet inte nu är det bara peace peace peace som jag rent ut sakt hatade men nu är det så coolt vad händer med mig en till konstig ska är att jag läste mitt horoskåp i senaste julia händer typ 3 gånger på år att jag läser det och så här stog det


allmänt:en viktig dag närmar sig med stormsteg och du blir lite så där pirrig inombords av förväntan som du brukar bli  ínför att sådant tillfällen.ta det bara lungt.

kärlek:du är kär i en person och dagdrömmer ständigt om denne.försök att fousera lite mer på skol arbetet och dina fridtidssysselsättningar ochså så att du inte kommer efter för mycket

lyckotal:5

tips:ljustblått är rätt färg för dig

kärleksdag:30/10



nu ska jag berätta det konstiga med det hära

en viktig dag i dag halloween showen i dag

jag hittade inte läxan den hära veckan så jag fokuserade inte på det eftrsom jag inte hitta den


och den 30/10 I DAG!!! och adam skulle komma och titta på halloween showen i dag om han är frisk för han var sjuk i går


ja det tyckte jag var lite mysko jag tänkte visa en  mössa jag fick av mamma och en tröja


 

 maggan har en lika dan mössa fast rosa och nu förstår ni att jag håller på att förändra min stil helt och hållet älskar både mössan och tröjan


ps

ni som kommer på showen jag  är med i t3 så ni vet och är kortast i den gruppen jag kommer vara med i vampyrer,harry potter. familjen adams ocg thriller på slutet nej nu får jag sluta skriva annars har jag inget att skriva om sen

ds


å jag är så närvös nu blev det bloggens längsta inlägg tror jag


hare bra kexchoklad


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ!
jag är en galen liten mode intereserad tjej på 11 vårar.mina största intersen är: MODE,konståknin,musik,shoppa,
fota,cupcakas och så söta saker

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards